torsdag, august 24, 2006


Trine snart i hus!

Snart flytte Trinemor og vaffelhjernet inn i vårt lune rede. Det ska bli so kjekt! Forløbig er ho komen med nokre kasser, lampe og ein stor bolle, som seinast Christian brukte i dag til å lage pannekake røre i....pannekakene skulle vere i "big size" men endte opp med å bli.. ja, brent utanpå og, kind of moisture inni.....mmmm.. nam nam.. pannekake.......(ps. svak varme e greit å bruke..)

Men ikkje sei nåke te Christian... eg sa te han at dei va... mmmmmmmmmmmmm....åsso smilte eg det finast eg kunne...

Det er IKKJE broren til Trine som er ovanfor, sjølv om det ser slik ut:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoioioi!!! Her skulle eg inn og skrive at du ikkje måtte gi opp kun fordi kommenteringa e laber og fortsette å skrive... og ka har skjedd!?! Bilde av og skrivings om meg! Hurra! Eg glede meg til å bli ein del av trekløveret "dei vakre":D Hehehe

jeanette_s sa...

ja, for det e ikkje alle som passar inn i det trekløveret!;)