søndag, oktober 29, 2006

Deilig helgefølelse!


Reine golv.
Reine teppeleppe.
Lukta av grønsåpe.
Rein Jeanette.
Reine sengekle.
Kjekt besøk med gode venna, smågodt og Løvebakken på tv. Fekk t.o.m. æra av å kjenne kreftene til lille Semb Menes for fyrste gong!:) Rar følelse. Nesten som Kotsasi er invadert av ein alien som romsterar rundt i magen hennar:)

Eit menneske inne i eit menneske. Det e til å bli gla av:) Og vi gleda oss alle til den lille kjem ut:)

Drøymde i natt at eg stod på Telemarkski. Riktig flink var eg blitt! Problemet var berre at eg måtte passe på Kitch'n butikken samtidig. Eit litt travel scenario kan man seie. Det som var litt leit var at eg mista bindinga te skien. So den sette av garde i full fart nedover bakken, og desverre spidda den ein liten unge.....

Kanskje eg bør sette eit "fareskilt"på meg sjølv? Slik at eg ikkje er til skade for omgjevnadane?....vel, mange som kjenner meg kan vel seie seg meget einige i det...

Det beste av alt. Det er søndag. Og eg e ikkje fyllesjuk!!!!:)Livet er hærrleg!

Ingen kommentarer: