torsdag, mars 18, 2010

Anthony og eg.
Det er torsdag. Og alt eg vil er at det skal bli fredag. Grunnen er "uviss".

På høgtalarane strøyme det ut såre vakre tonar av 'Anthony & The Johnsons'. Han bør helst nytast ilag med ein kopp rykande varm kaffi og eit drøymande blikk. Som passar fint for dagen i dag.

Eg kjenner eg går litt inn i meg sjølv når eg høyrer dei mjuke melankolske tonane. Kanskje ikkje heilt på sin plass når eg sit å ventar på kundane skal komme inn og eg skal dresse dei opp i dei flottaste antrekka.

Å gå inn i seg sjølv er ein fin ting. Det er ein trygg stad- og irriterande moment som trafikkdur og mennesker som hastar forbi verda forsvinn i ein skoddeheim.

På tide å gjere entré i den verkelege verda og eg gjer eit musikkskifte. 'The Beach boys' og meg er klare for å selge.
(Ps. Svært svært dårleg på "klikking" på annonsene nedanfor!)

Ingen kommentarer: