måndag, desember 04, 2006

Den store kjærleikstesten.

So satt vi der då, eg ,Trine og Elin. Klare med kvar sin penn og papir. Vi svarte i beste evne, og det var svært så sjølvinnsikt vi plutseleg fekk.

Sa ein klart ifrå dersom partnaren skulka sine oppgåver?

Hadde den som tjente mest den viktigaste jobben?

Hadde ein nokon sinne vore flau over partneren sin?

Trivst ein med å være singel?

Eg vart svermaren, det vart Trine óg, medan Elin og Herman Friele hamna i same bås, forføraren.....

Sant skal seiast at eg prøvde dagen etter, då vurderte eg svara mine nøye og lenge. Og havna til slutt på "Drømmekvinnen".

5 kommentarer:

Anonym sa...

drømmekvinnen 11?

Monica sa...

Eg vart Sissel Gran..

Anonym sa...

Så jævli frekt å jukse. Eg og skal ta den en gang til! Eg skal ta den tusen ganga heilt til eg også blir drømmekvinne.

jeanette_s sa...

kallar du meg ein juksepave? haurt slik vås!

jeanette_s sa...

ps. er ikkje sissel gran psykologen??? det var vel ikkje mogle å bli ho?;)