søndag, august 19, 2007

Forvist til dusjen!




Som alle kjenne til, so lika jente å gå ilag på do under fest. Vårt do e ikkje so stort, so då tyr ein til det ein har.
Dusjen:)
I dusjen følete vi oss trygge, og vi kunne lete vårt hjerte. Då vi gjekk utifrå der va vi som eit nytt menneske!!:)
Ein fantastisk aften, som varte til langt langt på natt! Enda perfekt med kebab på Ali Baba, veske som vart ca. heilt innsmurt med med kebab, utløyst voldsalarm og hysterisk Synna på badet( falsk alarm..hehe. Og som hylte like høgt som voldsalarmen), folk som va forbanna på for mykje parkett i leiligheta vår, og sist men ikkje minst Thore som traka i einaste dammen med "tiss" i heile gata:):)
hahaha....
ps. eg elska disco-skoa mine......
Ei lita historie til. I natt då eg skulle legge meg høyrte eg merkelige lyda, som ein "ande-invasjon". Ikkje va det måke, og heller ikkje va det due. Det høyrtes ut som eg va komen midt inn i Donald duck -land. For trøtt te å stå opp for å sjå ka det va, låg eg berre å tenkte på gode forklaringa på ka det va. Konklusjonen eg kom fram til va at det mest truleg va donald duck og co. som hadde bestemt seg for å pakke kofferten å reise frå regne-ca.-tusen-liter-i-timen-landet, til varmare strøk....:/
hm, framleis svært usikker på kva det var tek g gjerne imot gode forklaringer. Gjerne frå Newton eller Schrodingers katt.

Ingen kommentarer: