onsdag, september 19, 2007

"Raudbrus, kaviar og litt sumar-agurk"



Therese og Jens Marius:


Eg driv å laga song til bryllaupet dokka. Eg tenkte kanskje å synge og spele kornett på same tid( Ka med munnspel som eg kan feste i ein bøyle rundt hovudet), og evt. ha eit slagverk bak på ryggen, slik at eg kan på ein eller anna måte slå takta med føtene......


Tenkte kanskje ta den "amazing grace" i kyrkja, mens eg ska sprite opp stemninga med ein Oddvar Torsheim song "Raudbrus, kaviar og litt sumar-agurk " etter kake og kaffi.


E det ok elle'?

Blir litt fornærma om dokke ikkje nyttar mine kunstnariske talent.

5 kommentarer:

jeanette_s sa...

Ps. Jens Marius, for deg som er "litt" "vestkantgutt", so råda eg til å høyre litt på han Oddvar.

Kristin sa...

"Raudbrus, kaviar og litt sumaragurk" e berre den beste sangen! Den må du berre synge! Heldige Therese og Jens Marius

jeanette_s sa...

ja e gjett om eg ska synge den!:) Den e utruleg kul, men det e no igrunnen heile mannen og:)

Anonym sa...

Eg gleda meg vilt! Ditta kjeme til å bli tidenes performance! Vi skal sette av stor underholdningsflate til deg, ver du sikker!

jeanette_s sa...

jippi!!!!!! Berre vi ikkje skremme vekk fam. Andresen. Men ikkje tenk på det, sikkert mange gode psykologa både i Oslo os omegn!