måndag, oktober 06, 2008

Skummelt synst vi.




No har då altso eg og Synnøve vore ute å jogga ein tur i nesten stummande mørke ved store lungegård vatnet. Kall oss paranoide, men vi va ein smule redde for å bli drepne voldtekne og neddopa. Eller i omvendt rekkefølge om du ve. Veit ikkje heilt kva som e best eg.



Eg må meddele at eg har blitt litt meir skeptisk til å gå aleine (eller ilag med Synnøve..hih) når det lide mot kveld. Det e nemmelig då alle dei galne kjem fram frå alle mørke krika og krokar har eg haurt. Og spesiellt ette alle dei valdtektsforsøka som skjedde i Bergen i vår. Trass i at nåken viste seg å vere usanne.



Litt trist igrunn at ein ikkje kan føle seg heilt trygge dersom ein traska rundt i Bergen på kvelds-/nattestid. Nei, pepparspray e tingen!



God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg ve no heller velge å sjå på meg sjøl som en tryghetsfaktor ute i de stummandes mørket!!

Mari sa...

Kanskje du skal gå til anskaffelsen av ein Rottweiler? Då trur eg du kan føle deg litt trygg vertfall:)