onsdag, april 14, 2010

Good vibrations!

I går måtte eg banne litt. Ca. 5 ganga pr. meter. I strålande sol gjekk vi på Stolzen. Og merkelig nok- som den drevne Bergensaren eg er, så har ikkje eg vore på Stolzen før. Vel, du kan vel kalle den "trappa" frå helvete. Ei deilig stigning rett opp, melkesyre som brenn i låra og pust som ein overvektig gris.

På toppen er det berre nydelig og godt. Brukte ikkje all for lang tid opp. Med tanke på at eg hadde med meg ein med rakett i rompa.
Nydelig utsikt, puls som senkar seg, fregner som spreiar seg i ansiktet.

Dagen i dag; stiv. Slik som ein 80-åring. Trur eg. Men allikevel- deilig. Ut å nyte sola igjen! I helga skal det bli snøv. Seiast det.

2 kommentarer:

Stine sa...

Stoltzen e knallhard!!! :) Eg er alltid sur på veien opp, men blir fort blid igjen når eg ser den fine utsikta :)

Ha ei fortreffeli helg! :) Eg reiser til Køben i dag, og vidare til London på fredag, så eg skal farte litt i helga. Spennande!

jeanette_s sa...

Åh, du det høyrest fantastisk ut!
Kos deg masse. Og sjåpp masse!

Eg ska prøve meg på Stolzen igjen i måra! Her ska formen bli topp!