måndag, september 25, 2006




Under tre månedar att til jul!

No e det berre under tre mnd. att til jul, og eg gledar meg allereide! Då kan ein svinse seg i finestasen, ete mykje go mat, vere me familien, renne på akebrett, stå på ski.... og berre snuse inn den gode lufta av stemning og jul.

Laurdag då vi hadde forspel før vi vandra til Garage, ja då høyrte vi faktisk på Peter Ljøbakk, til Ole si store fortvilelse...(muligens derfor han vart so full og enda opp med å bli Conan....:)

Songen der han og Sissel syng duett minner meg og Synnøve veldig mykje om då vi satt å pakka inn julegåver, drakk gløgg og såg ut glaset der dei store snøflaka dala ned i Nykirkeallmenningen.... So ja, vi vart litt prega av ein go' melankoli.

Gleden te jul vart ikkje akkurat mindre då vi i går på kaffikompaniet fekk lukte på ein aldeles nydleg te, som lukta rett og slett jul....


Akk ja.....

4 kommentarer:

Trine sa...

ÅÅÅh! eg glede meg til vi skal ha juleverkstad og drikke oss kanakkas på gløgg med billig rødvin:) og så glede eg meg litt til vi skal ha bursdag. du og jag, jeanette:D

jeanette_s sa...

ja!!! du og jag Trine:) Eg gleda meg vellldig te vi ska ha juleverkstad og:)

Anonym sa...

Vi hadde den beste musikken på laurdag, ngoma får enkvar te å bli i humør! (me unntak av Conan då kanskje..)
I år kan vi sitte å sjå på snøven dale ned på Fløyen istaden, mens vi laga morsommejuleting :)

Sasi sa...

Eg òg vil ha gløgg! Gode gamle nykirkeallmenningen:S