søndag, februar 21, 2010

Tek alt tilbake

Skulle ikkje ha nemnt veiret i mitt forrige innlegg. Våkna opp til snøv som dala ned i frå himmelen i dag. Og det skulle ikkje skje. No skulle våren komme, isen skulle smelte og sola skulle skinne frå skyfri himmel. Får håpe det er siste ladnind frå Gud.


Søndag er dagen for å pleie sofaen. Og sofaen pleiar meg. I godt lag med mykje god mat, og god drikke- så er ikkje det alltid like lett å vere helt om natta óg helt om dagen. Yngve opna sitt flotte hus for oss i går. Mona, Yngve og Marius diska opp med steik, ovnsbakte poteter, salat, salsa og kvitlauksrømme. Deilig! For ein fantastisk gjeng! Skulle hatt slike fine kveldar kvar helg.
Men då hadde dei gjerne ikkje blitt like spesielle.


No er det på tide å få ski på beina kjenne eg. Planen eg hadde forrige veke gjekk rett i vasken då eg fekk halsbetennelse. Men er no blitt frisk som ein fisk. Ny veke, nye moglegheitar og tid for å få opp att formen etter sjukeleiet!

Forsatt god søndag!

Ingen kommentarer: