måndag, august 09, 2010

August.

Kva skjedde? Plutselig var vi kome til august og oppdatering har vore minimal.Eg står på butikken og sel kle frå Filippa k. Fine deilige og tidlause plagg.

Rart å vere attende til byen mellom dei sju fjell, etter at eg har vore heime ein månad.Alt har litt større tempo i byen, og det er her dei vaksne pliktene mine er. Heime er eg berre "lisjesystra"- eller "lisjesnaldra" som ei av dei store snaldrene kallar meg.

Eg er midt i eit prosjekt. Utflytting og oppussing. Eg flytta ut ifrå mi fine leilighet, grunnna høg husleige. Men det bli minst like fint der eg skal flytte inn.No målar eg veggane i stova knall kvite og ein vegg skal få kontrastfargen blå/grøn. Dus fin farge.Ellers har leiligheta eigen altan, som eg tenkte skulle få mange fine plantar to kvite stolar og eit bord.

Blir nok eit par turar på fretex for å finne eit gammalt spisebord med fire stolar. Veit akkurat kva eg leitar etter. Eit gammalt i tred, med tilhøyrande stol med høg rygg.Trur dei skal få fargen kvit. Eller kanskje berre olje dei i ein mørk eikefarge.

Ha ein strålande dag!




1 kommentar:

Mari sa...

lukke til med utflytting og oppussing! Kjekt med ny leilighet då!