laurdag, november 13, 2010

Restitusjon.
Roleg avslappand helg. Kviler sinnet og kroppen frå kvardagen. Dei to søte fine stelte i stand forsinka bursdagsmiddag til meg i går,  og eg må seie at begge to er dei beste! Mannen og jenta hadde kjøpt inn nydelig sushi til meg. Sushi i alle variantar. Og til dessert fekk eg flytande sjokoladekake med is. Himmelsk!

På toppen av det heile fekk eg óg forsinka bursdagsgåver. For som sagt var eg i Stavanger då eg hadde bursdag. Av mannen fekk eg heile verda. Eller ein globus, som det og kallast. Elska lyset frå den. Og vart sittande å stirre på den utover kvelden. Og av jenta fekk eg eit nydelig bilde som ho sjølv har tatt av ein karusell i Italia. Det var som om det stod Jeanette på biletet- for dei som kjenner meg veit at eg ELSKAR slike gamle og nostalgiske karusellar. Eg er himla fornøgd med begge gåven! Dei passa perfekt til meg. Og innser at dei må kjenne meg ganske godt til no.....

1 kommentar:

Mari sa...

ingenting er som å få gjennomtenkte gåver som passar perfekt! Kjekt med slike folk rundt seg!