torsdag, desember 16, 2010

Hurra!

Fekk den gledelege nyhenda om at eg vann gårsdagen Cecilie Melli julekalender. Vart dermed den heldige eigaren av ein kul ring!
Besøk bloggen hennar her: http://ceciliemelli.blogspot.com/

Ellers forbreidar eg meg til jul og heimreise om ikkje så alt for lenge. Vart ferdig med eit par julekort på Baran i kveld. I lag med ein varm kopp kakao og med snøv som dala ned i store flak utanfor vindauget, så prøvde eg trylle fram dei finaste ord eg kunne! Stod ikkje på stemninga akkurat, men eg følte meg totalt ubrukeleg til å skrive julekort. Så eg bestemte meg for å ikkje skrive julekort før eg ein gong får ungar, volvo og labrador.

Sånn er det.

4 kommentarer:

Mari sa...

Eg har onge, staff og opel corsa så i år måtte eg pent sende ut julekort...

jeanette_s sa...

Ja, du har vel eigentleg ikkje nåke valg! sitte godt i det du ;-)

Myrna Braza sa...

Hihi, ja, julekort er litt av et prosjekt, men kjekt når man får det til! :) Gratulerer med ringen, så GØY at du vant!!

SV: Jeanette, tusen takk! Det varmer masse <3 Fear Infection var helt rått! Det hadde vært fantastisk å få vist det i Bergen en gang, vi får krysse fingrene :)

GOD juleklem til deg

jeanette_s sa...

Takk i like måte, Myrna!
Kos deg masse i jula!