tysdag, mars 21, 2006

Det snør det snør...


Ette ei strabasiøs helg med festing både fredag og laurdag er det endelig tid for strieskjorte og havrelefse igjen!

Helga starta me at eg og Ingvill skulle ta byen med storm! Forspelet vi hadde i stova heime hjå meg e noko alle burde fått oppleve!:)

Nokon har kanskje fått varige mén etter å ha haurt Cristina Aguilera sin melodi "I am beautiful", eller rettare sagt "Unbeautiful" i flott tolkning av Ingvill på song og Jeanette på kornett( hahah, det rimte) i telefonen...... Tor Milde ville nok uttalt at vi ikkje leverte varene, og at vi burde putta katten tilbake i sekken, men ette 5-6 øl synest vi sjølv vi faktisk var ganske flinke!..

Laurdag va det Kotsasi og Martin som skulle te pers som vertar.

Eit resultat av den kvelden kan (kunne) dokke faktisk sjå nedanfor.... Ikkje noko "less is more" der i garden... her peise eg faktisk på med 13 bileter av samme person. Men i mitt forsvar var det ikkje min feil. Skuld heller på den oppfucka dataen te M&K! Trur den må ha fått eit snev av fugleinfulensa.... Eller ha overtatt "dødssjukbakterien" som vertane hadde for nokon veke sidan; då begge låg hjelpelause til sengs, for svake til å lage seg mat, til å trykke på fjernkontrollen eller vaske av seg 2 cm. lag med skit som hadde hopa seg opp på kroppen ette å ha bada i sin eigen svette i fleire daga (HIHIHIHIH)

Vi endte vertafall opp på Garage til slutt...Kvelden tok liksom aldri heilt av. Kva kan ein seie? ÉIN fest må no kunne feile for oss rockestjerner óg.... Hallo liksom...

Uansett. Søndagen vart som søndagar flest. Eg tok på meg mine stor mørke solbriller. Store nok til å dekke gårsdagens fyll. Deretter tussla eg til "BOCCA"". Bergens mest bedritne utestad, me den mest bedritne servicen.

Eg var så uheldig å skubbe til eine servitøren idé eg skulle snu meg. Dei tomme glasa på serveringsfatet holdt NESTEN, eg gjenteke, NEESTEN på å dette i golvet. Eg sa unskyld, men fekk det mest hatefulle-eg ska drepe deg- e du heilt idiot blikket tilbake av servitøren, ogso sa han: "E DET MULIG!!!".... eg vart so sjokka og paff over reaksjonen at eg berre stirra olmt tebake på han....

Trudde det va mennesklig å feile.... men der tok eg visst feil (ha.. ha). I den glattsleika- GUCCI- brille- boblevest- uuuu- so- tilfeldig- hår- sveis- verdenen e det visst ikkje vanleg å gjere noko som ikkje e innanfor deira rammeverk... Lenge leve glansbildene!

Kjem vel ikkje som ei overrasking at eg ikkje gav servitøsa på "BOCCA" so mykje ei krone i tips, etter å i tilegg til fadesen ute på terassa vart oversett då eg skulle ta bestilling, til fordel for ein "dandy" eldre herremann som stod bak meg i køen. Hadde ho ikkje hatt øyrer ville det ekkle "sleik meg i ræva blikket" gått heilt rundt hovudet. Takk til den eldre "dandy" herremannen som fint sa ifrå at eg va før han i køen (no ve vel Trine&Kotti nemne at eg e sint i bloggen min igjen.... men dette va ein god grunn, va det ikkje??)

Moralen e vel, trass i at "BOCCA" e ein utrulig kul og komfortabel plass so har vertfall ikkje eg tenkt å sette foten min der lenger. Usjånaden har ingenting å seie dersom innhaldet ikkje held mål.

So det so.

9 kommentarer:

Sasi sa...

Nai, det tik ikkje av på lørdag, veit ikkje ke so skjedde..for lite drikke kanskje? Eg var i allefall edru når eg kom heim. Martin va sjokkert! Men vi skal ta det att til helga, det è jeggu greitt!! Då bør folk holde seg inne i Høyanger:)

Teite dandyfolk è det all grunn til å vere sinte og arge på, all ære til deg og irritasjonen din over dei.

Trine sa...

Alle som e dandy bør flytte til ponty pandy, så kan dei få seg ein real omgang av brannman sam.

jeanette_s sa...

ja! høyanger her kjem vi!! flytt alle dandy te pondy pandy! brannmann sam va min helt då eg va lita, so han greie nok biffen!

Sasi sa...

Han va sooo kjekke!

Monica sa...

Frå no av er det boikott av alle stader der dei ikkje kan oppføre seg. Eller eventuelt så kan ein klage på vedkommande til sjefen.

Eg har ikkje lyst til at alle dei teite dandyfolka skal flytte til Pontypandi. Det er jo nesten like kosleg der som hos Postmann Pat. Kvifor kan dei ikkje flytte inn hos gorgane istaden?

Sasi sa...

Eller dei kan ta jobben som Giraffen i Porvegen2..

Sasi sa...

Portvegen 2mbfxs

Sasi sa...

He he, der fekk du koden min òg..ja ja, folk skjønne ke gate eg meine liksom..

jeanette_s sa...

ja, usj, eg lika ikkje hon der eli rygg uansett.... skulle ønske nåken kunne rygge over hon!!hahah.... so for min del må de berre sende alle dandy te portvegen 2.!