fredag, mars 03, 2006

Klokke....


Eg skulle ha vore fødd før 1400-tallet, kan hende eg faktisk har levd mitt forrige liv i denne tida.


Eg hata nemmelig klokka, og klokka vart ikkje oppfunne før på 1400-tallet. Det lærte eg i dag på forelsening. Munkane i klostera va det som fann opp klokka.... Dei fann den opp fordi munkane trengde litt disiplin. Dei trengde den rett og slett for å kunne møtast til samme tid når dei skulle be.

Eg hata munkane.

Kunne ikkje vi berre hatt den naturlege sykliske perioda, der vi visste at det ein gong skulle bli vår, eller at vi visste potetene ville komme opp ca.på den bestemte tida, eller at vi møtast ved t.d. kinoen når det begyndte å bli "skymmert" ute.

Veit forresten om andre som ikkje e heilt gla i klokke. kven er det som bestem kortid ein middag starta t.d.? Er ikkje det veldig individuellt?? Eller veit alle at ein middag starta kl. 6? Vel, det gjer den ikkje heime hjå oss... der ete vi middag i ekte "bondetid" 12.30. sharp.... Her i byane ete vi mykje seinare. Ein kan t.o.m. ete middag kl. 20.00..... E ikkje alle som e heeiiilt enig i det. DU veit sjølv kem eg meinar;)....elin.

Uansett, ferdag.. ka gjer ein på ein fredag. Eg ser vertfall på krompen og Mette flette.... fnisejenta... er det ikkje på tide at Mette utvidar sitt ordforråd?? "veldig kjekt, og veeeelldig fint...."

Ha ein god kveld alle smånissar!! U rock my world...

Ingen kommentarer: