onsdag, mai 24, 2006

Versace og Medusa.

Versace og MedusaI går leverte eg 7 dagers eksamenen min, og eg kan fortelle deg at eg slett ikkje synst det har vore nåke fest desse dagane eg har sete inne å arbeida for harde livet. No har eg berre igjen ei.

Tru det eller ei, i dag synst eg det har vore fantastisk moro å skrive!... Lure på om det e gleden over å kunne skifte til eit nytt emne igjen, eller om det faktisk er eit snev av akademisk intelligens som glimtar igjennom?????

Det kan faktisk hende seg at det e pga. at eg faktisk lika det emnet eg skriv om. Problemstillinga er: Designera og massemedia sin bruk av klassiske element- med spesiell utdjupning av Versaces sin bruk av Medusa og meanderbort.

Kan du tenke deg for ein fryd? eg har store bøke med kle frå Versace og eg får t.o.m. lov til å analysere reklamebileter der Madonna e frontfiguren!! jippi jippi! universitetet e so kjekt!:)

Kom til å tenke på ein ting. E litt gla for at vi ikkje har ein politistasjon i Kjølsdalen eg, for då hadde nuk både eg og ein del andre blitt putta sporenstreks på cella, både ein og to og femhundre gongar i løpet av vårt liv.

Eg og Jannike hadde nuk mest sannsynleg blitt drege inn p.g.a. dyreplageri; då vi i gamle dage hadde som hobby å kle på kattungane i dukkekle, springe rundt me dei opp i ei dukkevogn, og, uppss..... der låg dei visst i grøfta gitt.......arma og bein og gudane veit ka låg å sprella ned i grøfta...

Eller kanskje vi hadde blitt sperra inne for bigami??...Eller rettare sagt: dei bokmålssnakkande barbidukkene våre, som ALLTID hadde ein rik og berømt mann som jobba i Nordsjønen, 2 veke "på", og 4 veke "av". I dei fire vekene han va "av" hadde dei slyene te barbidukke alltid ein HAUG me elskara..... so kom mannen tebake, og dei vart ein kjærnefam. uten like igjen...

Hm... lure på om det forekjeme mykje misting- av- spedbarn-på-haudet i Kjølsdalen eg.....eit eller anna må det no vere vertfall....

Ps. Det e STOR forskjell på å skrive akademisk, og det å skrive på ein blogg. Berre nemne det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg trur de e et snev av akademisk intelligens eg! =)

Trine sa...

Eg trur, eg trur at du må ut og drikke dæi fuuullllll!