måndag, mai 29, 2006

Sommarferien e her!

Til dokke som trudde eg va begyndt å skrive korte innlegg.....der tok dokke feil:)!!!

Vil berre understreke at eg ikkje skreiv førre innlegg....

Men folkens... DET E SOMMARFERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I dag leverte eg bacheloroppgåva mi. Det va både ein lettelse og litt vemodig. lettetse fordi eg knapt har hatt eit normalt liv dei siste to vekene, skriving frå morgon te kveld, heim og ete ogso rett i seng! e det mulig å få eit kjedligare liv??? vemodig fordi det mest truleg e siste gongen eg har satt mine bein på min "kjære" skule...... tenk.. aldri meir ei pause i kantina, aldri meir do uten konstant mangel av dopapir... og aldri aldri meir........ åi... no gløymte eg ka eg skulle skrive... sånnt som skjer...


5 kommentarer:

Anonym sa...

huh? er du ferdig på unien?! kva skal du gjer til høsten da?

Anonym sa...

elin forresten. ;)

jeanette_s sa...

nei sei det du?? bli rik og berømt?

Sasi sa...

og so va det ikkje ferie lenger...huff

jeanette_s sa...

jaaaaaaaaaaaaa............. eg gidde ikkje skrive på bloggen min so lenge eg ikkje har ferie