søndag, juni 04, 2006

HMF......... Ja, eg har vore veldig sløv i det siste til å skrive på bloggen min..

Kan du tenke deg følelsen av å endelig ha sommarferie, kasta bøkene bakerst i bokhylla, pakka med skulesekken... so vips...; so finn du plutselig at du har ein eksamen igjen... MUNNLEG!...

Satt so glad og fornøgd ein morgen, hadde fri, sola skein, fuglane kvitra og eg hadde kaffikoppen, med rykande fersk kaffi i handa... ting kunne ikkje bli beire.. Heilt til eg TILFELDIGVIS sjekka på "Mi side"(universitets side) at eg faktisk hadde ein eksamen igjen...jada.. eg skulle ha munnleg i det fage eg leverte heimeeksamen!!

So.. ette ein dag med "fri", va det berre å sette igong å lese att. Onsdag e visst ein fin dag for munnleg har eg haurt... ska tru om det stemme...
Legg ut eit bilete frå "gamle" daga. Blåtur med musikklaget 1999....

Ingen kommentarer: