onsdag, juni 21, 2006

Skuffa....



I dag hadde eg gleda meg til å hente pakken frå Hennes og Mauritz som låg å venta på meg hjå nærbutikken. Gla og fornøgd opna eg pakken då eg kom heim..... Eit skår i gleden; kledene som i katalogen såg so fantastisk fine ut, var slett ikkje so fantastisk fine då eg tok dei på meg....dei mangla rett og slett form, og fargen på den fine lakserosa blusen... ja, ka ska eg seie...rosa fargen samsvarte ikkje akkurat med den som var på nettkatalogen....

eg e djupt skuffa og vonbroten.....Hennes og Mauritz sucks!!!!... (vertfall når ein bestille..)

3 kommentarer:

Sasi sa...

Uff og Huff:(

Trine sa...

Da har du bomma på nåke.. eg har nesten alltid vert heldig! Bortsett fra då eg var ung og ikkje visste forskjell på polyester, bomull og sånt.. Da var det en del kvalitetar som blei feil, på en måte..

jeanette_s sa...

hmm.. ja, eg har ombestemt meg litt no. no vert det berre dei to blusane som ska tebake!:)