onsdag, februar 07, 2007

TJokka!!

Eg mottok ein mail frå ei viss syste her om dagen.

Har ikkje fått åpna den før i dag, grunna at eg rett og slett svært sjeldan får nokre interessante maila. Dei einaste mailane eg frå e som oftast frå systene, som har svært så lavpanna diskusjona med visse syssjennebonn, altso ein slags kjedemail oss syssjennebonn i mellom.

Men i dag, ja, då vart eg rett og slett TJOkka...... Og det skal litt til av ei dame som ikkje lenger har moral (ifølge Trine).

Therese, vær vennleg å ikkje send meg meir av dei skjETNE, umoralske og totalt avskyelege bildene!!!!!!

Skulle gjerne lagt dei utpå her for å beviske kor ufattelig ekkle dei var. Men eg vil gjerne behalde friheita. Vil ikkje sitte i fengsel i 10 år.


Æsj.... det sitte ein rev ved sidan av meg. SPY!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ekje mine bilde! Eg berre gjer mi borgarplikt og sprer den gode sladdaren. Og slutt å hykle, du likte dei nok litt... :)

Therese

Jannike sa...

vel, jeanette... du va ikkje den einaste!! og eg som trudde at avsendaren va ein ordentlig og moralsk person.. so feil kan enn ta... grusomme greier..det verste e at eg har fått den ekle mailen heile 3 gongar idag!!

Anonym sa...

Eg fekk også dei bildene i dag, av min elskverdige eks. Fyttihelvete, eg angre på at eg ikkje trudde det kunne vere så ille. Det va jo heilt krampegråtforjævlig. Herlighet, altså.