torsdag, august 27, 2009

Snart flytteklar!

Etter å ha " låge rundt" i fleire veker er det endelig klart for innflytting i morgon! Gleda meg stort til å få ein plass for meg sjölv, som eg har heilt aleine. Har vore ein tur bortom leiligheta i dag for å få litt instruksar over korleis ting og tang fungera. Er ekstra fornögd med dör-telefonen som har kamera, slik at eg kan sjå kven som ringer på döra:) Fekk og ei omvisning på takterassa, og terassa som ligg utanfor stoveglaset mitt. Litt synd at sommaren er over, men gleda meg til å kunne ta den i bruk for fullt til neste år med grilling på den store felles-grillen og slikking av sol!

Håpe det blir LENGE til eg flytta neste gong. For det unne eg ikkje min verste fiende ein gong. Ein trur gjerne at det ikkje tek spesiellt lang tid. Men eg kan love deg at eg har erfart noko heilt anna. Vertfall sidan eg eig ein del möblar og andre ting som eg har samla opp gjennom ni år.
Ellers er musikksesongen i gong for fullt igjen. Har savna vanvittig å spele i korps, men no er det på an igjen og eg stortrivast med det!



På tide å legge seg ilag med katta, min beste venn.....
Berre så du veit det, eg er godt i gong med mål to i trappa;)

Ingen kommentarer: