fredag, januar 08, 2010

Fredag

Fekk ei fin stor interiørbok til jul. Nydlige bilder, og kjempe flott skreve- men desverre ikkje heilt min stil. Har fått tilgodelapp. Ein tilgodelapp som er blitt litt av eit problem for meg. Har vore to gongar på bokhandelen, vegd opp og ned i mente. Fantastisk mange flotte bøker, og eg har lyst til å ta alle med meg heim. Sjangeren er bestemt på. Skal ha ei bok om anten kunst, interiør eller klesdesingn. Pocket-romanar tek eg gjerne med på kjøpet, sidan tilgodelappen er ganske stor. Trur eg må ha brukt minst ein time til sammen på å finne meg den eine boka eg vil ta med heim. Den raude puffen i bokhandelen er nesten utsleten fordi eg har grubla hol i den.

Enda opp med å kjøpe berre ei lita pocketbok som heiter "Drømmehjertet". Ein historie som foregår i Cuba rundt Castro sin revolusjon. Har fått gode kritikkar, så i kveld skal eg berre sitte heilt for meg sjølv å lese ei god bok og drikke varm te. Deilig å kunne slappe av med god samvittighet etter ei knallhard treningsøkt på Vektertorget! Kan ikkje få seie nok kor godt det er å ha komt skikkelig i gong med både styrke- og kondisjonstrening. Godt å kjenne at kroppen blir fastare og at energinivået stig. Har ikkje akkurat lyst å gå heim å putte kroppen full av dårleg mat etter ei effektiv treningsøkt heller. Så trening har berre positive effekt!

God helg! I morgon blir det pool-party og rosévin!

1 kommentar:

Marina sa...

Nydelig bok, kos deg! :-)