måndag, januar 04, 2010

Horoskop.

Herlig! 2010 kjem til å bli lykka sitt år, seier horoskopet for skorpionen. Lykkeplaneten jupiter bevegar seg i sektoren for kjærleik, kreativitet og barn. Så ikkje berre skal eg treffe draumemannen min på reise, men eg blir jammen smellt på tjukka óg!
For å ikkje snakke om det sosiale- det skal bli svært aktivt! På det karrieremessige planet vil eg sakte men sikkert lykkast, men horoskopet åtvarar meg for å leite etter den "perfekte" jobben. For den finnast ikkje for nokon. Så lenge det kreative er i sentrum, så vil eg trivast. Står det. Og det stemme jo bra.

Jula er over for min del, akkurat i dag. Strieskjorta er på, og havrelefsa er eg i gong med å fordøye. I morgon tidleg er det ingen kjære mor. Då skal tightsen på og kroppen skal strammast opp igjen etter tonn med snop, juleribbe og alt anna fråtsing jula har ført med seg.

God kvardag folkens!

1 kommentar:

Mari sa...

Lykke til med kjærleiken, kreativiteten og barnet då;)