fredag, oktober 01, 2010

Den kvite altanen.


I går, i pjuskheita sitt namn fekk eg innfall i å måle altanen vår kvit. Vakna opp med sår hals og feberaktig kropp. Fekk servert deilige pannekaker og ein kopp med kakao- berre fordi eg var sjuk! Når ein får slik behandling kan eg gjerne vere sjuk oftare.

Sola skein og det var ikkje ein stråle å gå glipp av, så eg pakka meg inn i teppe, surra skjerf rundt halsen og satte meg på altanen med ein kopp kaffi, litt plommer og eit blad. Haustdagen var var perfekt.

Har lenge tenkt eg skulle måle den kvit. Og etter ein time eller to vart eg alt for rastlaus. Eg er kanskje den personen på mange mils omkrets som er dårlegast til å vere sjuk. Så med litt kvitmaling og ei rulle var den plutselig til mi store begeistring kvit!

Hurra for fin, ny altan :)

1 kommentar:

Mari sa...

Ja, man får alltid lyst å gjere sonne ting når man e sjuk:) Blei fint då!