fredag, oktober 22, 2010

Diamond's are a girls best friend.

I skrivande stund har eg pådrege meg forkjølelse og halsbetennelse- igjen. Ønska meg eit litt sterkare imunforsvar til jul. Blir desverre alltid så lett forkjøla i vinterhalvåret, og er eigentlig dritt lei av kommentarar som "E du forkjøla igjen?" - ja, tenk eg er det. Og eg kan desverre ingenting for det. God eg aldri er sjuk av andre sjukdomar då!

Ute har det snøva i Bergen. I går natt når eg ikkje fekk sove, stod eg opp og gjekk inn på stova for å legge meg litt på sofaen. Der venta det eit fantastisk skue. Og eg fekk den gode gammaldagse følelsen av at eg var ein liten unge igjen! Vi har store vindaug som vende ut mot ein fin bakgård og alle hustaka i nærleiken. Dei var kvite av snøv og store flak dala ned gjennom lufta. Magisk! Så eg la meg i fosterstilling i sofane innpakka i teppe og berre stirra ut i det vakre synet.

Kan tenkast at dette blir dagen for særs mange innlegg på bloggen. Berre fordi eg ikkje kan gå ut, og dette er ein av dei måtane eg kan kommunisere med omverda på, og fordi eg har gått meg vill i verdsveven, funne mange fine bilder av både kle, interiør og alt anna som får auget til å stråle!

Fann blant anna eit bilete av dette fantastisk fine speilet! Kan lett bli litt for pompøst, men i kombinasjon med grove og robuste overflater, røff tekstur og tred- så kjem det verkeleg i sitt rette element! Det vil eg ha, takk!

Ingen kommentarer: