søndag, oktober 03, 2010

Søndag.

Eg let att augene og tenke tilbake på kvelden i går. Den minne meg om dagen vi baka pepparkakehus. Meg, Sol og Mona. Det fine trekløveret. Alt var berre perfekt; Vi hadde mengder med snop, ei lun og koselig leilighet med dunkel belysning og stearinlys. Og det viktigaste av alt, vi var tre stykk som passa som hand i hanske i lag. Latteren satt laust og eg kjende at vi virkelig var glad i dei menneska eg var saman med.

Ein slik kveld hadde vi i går. Var på middag med Sol, Andreas og eit dansk vennepar av Andreas. Vi åt deilig pizza. Faktisk fire forskjellige! Alt ifrå pizza med potet, rosmarin og rødløk- til pizza med ansjos og ein sort med pære og camenbert. I fin kombinasjon med deilig raudvin vart det perfekt smakseksplosjon i ganen! Vi skravla om laust og fast og det kjendes ut som om alle hadde møtt kvarandre tidlegare. Det er slik eg alltid vil ha det!


Til dessert fekk vi ein sjokolade-mousse i tre lag. Eit lag med rein sjokolade, eit med bailys og med cointrau. Om eg kjenner etter kan eg forsatt kjenne korleis moussen smelta på tunga. Rusen av desserten gav ein svak bris i hovudet og kaffien roser på kinn.


Vi avslutta dagen med ikkje mindre enn to konsertar. Machine Birds består av to flinke jenter som til vanleg går på Griegakademiet; Marte og Maria. Deilig electronica jazz. Med litt pling og plong som er til å drøyme seg vekk i. Og til slutt tok vi turen til Dubliners kor vår kjære Maria- som óg går på Griegakademiet, spelte heftige salsarytmer ilag med bandet ho spelar i.


Og der dansa vi tett inn til kvarandre heile natta....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå! Det var en fin kveld :) Gleder meg til den neste. Dere er så fine og gode!

M

jeanette_s sa...

Heit einig! Den beste kvelden!

Smask!