måndag, november 13, 2006


Eksamensdagar.

I dag fekk eg utlevert min fyrste heimeeksamen. So no startar helvetet.
Det verste var at eg fekk utdelt eksamensoppgåvene på bokmål. Er det ein gyldig grunn til å sende ei skrifteleg klaget til universitetet? "Sorry, pga. dårlege kunnskapar innan bokmål, so skjønte eg desverre ikkje spørsmålsformuleringane.....".....

Vel det er lov å prøve seg.....

Egentlig har eg mest lyst heim for å malet på bildet mitt. Tenkte eg skulle vere so "crazy" at eg blanda bonderomantiske element inn i eit abstrakt bilete. Trur det kan bli veldig festlig.....T.d. Båten til "Brudeferd i Hardanger" på knæsj mintgrøn bakgrunn?? Eller, bondejente som eg er, biletet av ei kyr på ein catwalk.... hm...


moglegheitane er mange.

Eg savna allereide Kitch'n. To veke til eg skal på jobb att......

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo frk..
Einig med deg.. Eg hadde nekta å motta ein eksamen på feil målføre.. Ha eg våre deg , he eg krevd å fått han på Norfjord-dialekt me.. :)

jeanette_s sa...

kjølsdalsdialekt takk!

Anonym sa...

Æ no samma d vel... :P

jeanette_s sa...

nåh.

Monica sa...

Klag! Dette er ikkje haldbart! Men kva med dei som ønskjer eksamen på samisk? Kva gjer dei?

jeanette_s sa...

hm. har ikkje tatt standpunkt til kva dei som har samisk som hovudmål skal gjere.Men forkasteleg e det vertfall....hmf...berre anta at eg snakka bokmål...frekt!

jeanette_s sa...

og du anonym....du prøvde vel deg ikkje på nordfjord-dialekt?

Trine sa...

Oi, lykke til på eksamen, jente!