laurdag, november 04, 2006

Meny:

Forret:

Reke og gåselever med avocadopuré

Hovedrett:

Hjortefilet, med viltsaus, fylde tomatar, hasselbakte poteter og noko anna stæsj mama laga so eg ikkje kan namnet på.

Dessert:

Flytande sjokoladekake med heimelaga vaniljeis.

Deretter skal vi ete ynglingskaka mi; sviskekake og bodakake (kvæfjordkake) mmmmm....



Etegilde forsette i måra hjå feiringa av min og bestemor sin bursdag..

Marsipankaka henta vi på butikken i stad.

Eg kjem aldri nedatt te Bergen.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du MÅ komme nedjen netty!! Ta me deg kakerestane,so går de nuk bra!

jeanette_s sa...

puff. kjeme ikkje nedatt. Gutane e so stygge der.

Anonym sa...

E dei liksom nåke beire heime då?

jeanette_s sa...

haha... ja det kan du seie. Eg trur eg rett og slett finne meg ein heime

Sasi sa...

haha, nei eg er einig med Synna...KOm nedatt med KAKE te oss!:D