tysdag, januar 23, 2007

Betre seint enn aldri:)

Fyst må eg seie at eg var eit naturtalent på å klatre!:) Eg e rett og slett blitt hekta på det!! Eg drøyme til og med om det om natta.... Derfor gleda eg meg stort til å klatre neste gong:):) lenge leve elastica!!

Endeleg e vinteren her..... eg ska ut å leike meg i snøven so snart eg har fri. Eg og jentene tenkte å ta turen til Fløyen for å renne på akebrett nedatt. Det blir stor stas!!:) Og snart kjem skia mine ifrå fagre Kjølsdalen, slik at eg får øvd meg på "moovsa".

Ellers er eg "letti" tett og ofte på musikkøving no fram mot NM. I går hadde vi besøk av ikkje ringare enn Torstein Aagard Nilsen som hjalp oss med å finne det rette "ramma" på stykket vi skal spele (som han sjølvsagt har komponert sjølv..) Eg både gruar meg og gler meg!... Samtidig som det er veldig kjekt, har eg lyst til å grine hyle, slå kolbotte og tisse meg ut kvar gong vi får kjeft frå dirigenten........so no har eg panikk... og ska jaffal øva kvar dag i to tima...ehhe..

Det mest morroaste av alt e at vi har fått playstation i nygårdsgt. hjå dei vakre. Saman med maskina fekk vi "sportsbuzz"....noko som faktisk var VEEELDIG MORRO!.... vi gleda oss som unga til å prøve musikkbuzz!!!!!!!


Ha ein fortreffelig dag småunga, og kotsasi... på tide å presse gutten ut no:)!

1 kommentar:

Sasi sa...

Prøver å sei det til han, men han nektar!

BUZZ er GØY!