laurdag, januar 27, 2007

Stadig fleire bileter i minneboka.....:)

Sia eg praktisk talt har med meg kamerate over alt, so seie det seg sjølv at det blir ein del bilete av det til slutt:) Trur kanskje folk e gått litt leide av å bli tatt bilde av. Men bryr det meg? Nei. Faktisk ikkje

Dokke kan takke meg om ti år, når alle dokke som har fått æra over å bli tatt bilde av kan mimre tilbake til svunnen tid ved å sjå på mine bileter. Då kan vi klappe oss på knenet og seie "Ja, det va tider det!"... Då alt var berre fryd, kjærleik og gammen!

Eg har vertfall ein tendens til å tenke tilbake på tider då eg svevde på ei rosa sky, haurde på Britney Spears, åt karameller og var forelska.........

Akk ja, dei tider dei tider. Folk forandra seg, meiningar endrast og heile verda er i beveging.

Det e berre nåke vi må lære oss.....

You rock my world.





Buzz night.......


hmmm...... oppfinsomme namn. Blame the boogie.



Engla i snøven..........


Jeanette laga engla i snøven....


Det gjer Synnøve og....



Handletur........


Det e faktisk kaldt i Bergen for tida....

Seier Jeanette 10 år....

Buzz night igjen:).....


Handlig i Bergen er gøy! Jei!

John Erik ser på gifteringar...hihih...
Vi tok ein svipp tur til Kina.....
Fantastisk fint i Bergen!!



Og vi buzza litt igjen:)

Kafetur..

Gravide agressive dame spela buzz..;)




2 daga før terminen:)



Synnøve by night at bocca..



Ok, Her kjem ein del bilde av meg og Trine, der vi e veeeldig gla i ein bamse Synnøve fekk til bursdagen........And.... Jeanette by night...







2 kommentarer:

Anonym sa...

we want more, we want more! =) Fantastisk med bildedrops!!

Anonym sa...

Ja, dette var kjekt, og denne gangen hadde du ikkje BARE stygge bilder av meg. Tusen takk, Netty!:)