onsdag, januar 31, 2007

Min drømmemann.



Dei vakre er i sorg.

For ein sjokkerande, nervepirrande og hjerterå episode.

Er det virkelig lov å sende slikt hjertskjerande drama som rystar oss langt inn i dei indre organa? Skjønnar ikkje Tv2 at vi sarte sjeler har det vondt nuk frå før om ikkje vi skal få dette i tillegg?

Synnøve og eg grein våre såre tårere i går. Og vi grein høgt. Om grunnen er at dei vakre er blitt til dei håplause og at Danny er vår drøymemann finnast det ikkje svar på. Mest truleg er det ein kombinasjon.

Vi greier ikkje til å vente til tirsdag. Vi må ha svaret no.

Kan nokon forbarme seg over oss med å brenne episoden? Takk...




I mellomtida sørgar vi forsatt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ka d e for noke no dåkke he bjønde å sipe over??? D e no vel berre en tåpeli amerikansk serie??

Anonym sa...

jeanette dette er viktig, eg maa vite kva som har sjedd!? aaa, det eg saknar mest av alt er gray´s anatomy! -e

Trine sa...

*GRÅÅÅÅÅTE*

(men det blir nok bra til slutt)

Anonym sa...

Eg trur en må sette opp en "trø varsomt" - plakat til peder :D

jeanette_s sa...

uff... lang historie elin. det eg kan seie e at eg har forelska meg i hjertepasienten.....og no kjem han kanskje til å dø. det samme gjer kanskje burk og, som vart skoten....uff....helvete for ein episode...

Sasi sa...

Ja, dette var ILLE. Ikkje nåke for hormonelle nybakte mødre. Men eg må jo sjå. Må ha det, berre må ha det!!!

jeanette_s sa...

du, kan tenke meg det er ille for deg, når det var så gale for oss..... huh...... eg greie ikkje vente til tirsdag att.....