torsdag, mai 14, 2009

Planting og fanting.

Då var krukkene på altanen fulle av jord og markens grøder. Vel, det gjenstår no å sjå om solsikkene, basilikumen, ringblomstane og sukkerertene er interesserte i å komme opp å helse på verda og på meg. Kan nemmeleg ikkje skryte på meg å ha grøne fingra. Heldigvis, for grøne fingra er ikkje spesiellt attraktivt. Trur ikkje du på meg, so spør orkidéane som IKKJE står i glaset mitt lenger men som har teke vegen til himmelen.

Og ja, bortsett frå planting har det óg vore ein del fanting. Fantinga låg berre ein times busstur ifrå, nærare nestemt Milde. Ja, på landet utafor Bergen. Som i gamle dagar då flakedans var eit ynda fritidssyssel, tok meg og min sambuar med oss eit par øl i sekken for å besøke Pånni og Griffeluren. Det er han som bur i det vesle raude huset, ilag med den velse hunden og som køyre rundt på ein liten Smart-bil. Ellers har fruene ete ein del lunch på Opera i det siste. Det fine veiret ser ut til å ha kome for å bli hjå oss ei lita stund no, so får håpe det held seg til 17. mai!
Gleda meg til å valse rundt i bunad, ete lunch med kjærast og vennar, drikke litt champagne og nyte kaker. Etter scene-skiftet blir det raud med kvite prikkekjole, blått silkebånd, blå sko og Norwegian country på Logen!



Ingen kommentarer: