søndag, januar 23, 2011

Den Parisiske laurdagen.
 


Kor heldig er ikkje eg?
Eg har både super hyggelige kunda og fin kjærast!


Laurdag før stengetid kom det inn ein hyggelig ung herremann som ville finne seg nokon kjekke litt maskuline og tøffe kle.
Vi kom i prat og var skjønt einige om at damer har det mykje lettare når det gjeld å finne seg spesielle og kule kle. Det går mykje i rutete skjorter for menn, liksom.

Etter å ha snakka litt rundt det emnet, så nemnte han Paris med alle sine fantastiske vintage-butikkar. Då fekk eg glitter i augene- og måtte sjølvsagt nemne at eg skal til den fine plassen om ikkje alt for lenge.

Det viste seg at han hadde studert i Paris, og var godt kjendt i byen. Den hyggelige herremannen gav meg fleire gode tips for å unngå "turistfellene". Han var faktisk så snill at han tok ein telefon til sin kompis i Paris, då han ikkje kunne komme på gata der alle bruktbutikkane ligg! Derifrå den fine lappen. Deilig med snille mennesker som i tilegg er min kunde!


Eg var sjølvsagt i glød då eg kom heim til han fine! Han sa: "sjå på bordet" Og der låg ein liten presang til meg. Eg som ELSKAR presangar! I gåva var ein dvd som heiter 'Paris 36'.
Fine gode mann! Ingenting er som ein dag med små uventa overraskingar! Då smakar dei best....

Ingen kommentarer: