onsdag, juni 24, 2009

Vi tviheld på tida.

Leiking, grilling på Jonsok, eting av is, lompe, latter, Jeanette sin heimelaga potetsalat, glede, pølse, grimasar, fest, handling med Lene på Ikea.
Lista er lang. Vi prøvar å gjere alt det som er morsomt på den tida vi har igjen å bu ilag på. No er det berre fem dagar til Synnøve tek ein tur heim, og litt over ei veke til Johanna forsvinn ifrå oss her i Bergen.

Eg vil ikkje tenke på det.
I måra e det visning på leiligheta vår.


*snufs HØGT!*






Har blitt sol, sommar og mange varmegrader her i Bergen, so benytta ei kvar anledning til å ete is og grille. Og det er DEILIG! Må berre få sagt at dersom nokon reagerar på at Synnøve ser ut som ein hamster på nokon av bileta, så er det fordi ho har trekt ei visdomstann. Blond, blondare, blondast! Ps. Tok atter ein tur på IKEA i dag, for å handle siste rest av det eg manglar til å flytte for meg sjølv!:) Eg elskar mine nye noregsglas, skinnfell, og vattenglas:):)

Ingen kommentarer: